portfolio

Jij wilt elke dag aan je passie werken, dus je begint voor jezelf. Je bent goed in wat je doet en je gunt het anderen dat zij jouw kwaliteiten inzetten. Waar je dan begint? Met een website die voor je werkt, een huisstijl die je pakt of een social kanaal die lekker gaat. En zulke dingen, die maak ik. Bekijk in mijn portfolio een selectie van de projecten die je al voor gingen. (Wordt binnenkort aangevuld!)

Laboo kappers

Laboo Kappers Voor Laboo kappers ben ik aan de slag gegaan om een branding te maken. Ik heb rekening gehouden met het feit dat ze speels willen over komen. Ze willen door hun branding kenbaar maken dat bij hun alles mogelijk is.

Lees meer

Stoots Design

Stoots Design Stoots design is een sign bedrijf waar je terecht kunt voor allerhande sign opdrachten. Busbestickering, gevel reclame, raambestickering en noem het maar op. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel bij Stoots design. Alles wordt voor je geregeld, ze nemen letterlijk de zorgen uit handen.

Lees meer

Lieke Bos Decoratieschilder

Lieke Bos Decoratieschilder Lieke Bos is decoratieschilder en tevens huisschilder. Voor haar bedrijf wil ze graag transparantie en eigenheid uitstralen. Door deze branding is zij anders dan anderen in haar vak en kan zij zichzelf onderscheiden.

Lees meer

Jill Schellekens Grafisch design

Jill Schellekens design Soms is het moeilijk als grafisch designer om iets te maken voor jezelf. Je vind het dan al gauw niet goed genoeg of bent er na een uurtje werken al op uit gekeken. Daarom heeft Jill mij gevraagd een visitekaartje te ontwerpen. Vanuit een ander bekeken kun je vaak veel beter in…

Lees meer

Muit communicatie

Muit communicatiebureau Voor een fictieve startup heb ik samen met andere creatievelingen een concept opgezet voor een van de campagnes die deze start up wil lanceren. Het campagne bureau wil op een rebelse maar ook humoristische wijze maatschappelijke problemen aankaarten, hier aandacht voor vragen en actie in ondernemen. De naam MUIT is afgeleid van het…

Lees meer

Van Gils strategie

Van Gils communicatie strategie Hermiel van Gils start in de jaren ’50 met het kledingmerk Van Gils. Hij begint met een paar geleende naaimachines en groeit al snel uit tot een vooraanstaand Europees fashion merk. Terwijl de kledinglijn verder groeit, breidt Van Gils zijn assortiment uit met een heerlijke geurlijn, Van Gils Strictly for Men.…

Lees meer